Miejsce: WNPiD / UAM Poznań
Termin: 8 czerwca
Miejsce: WNPiD / UAM Poznań
Termin: 8 czerwca
Niezależnie od tego, ile wydajesz na reklamę, to doświadczenie zakupowe klientów decyduje o Twoich zyskach. Dowiedz się jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów, by nie tylko kupowali Twoje produkty, ale wracali po więcej. Dołącz do uczestników pierwszej w Polsce konferencji na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów w eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych ekspertów z powodzeniem zastosujesz w swoim e-sklepie.
Niezależnie od tego, ile wydajesz na reklamę, to doświadczenie zakupowe klientów decyduje o Twoich zyskach. Dowiedz się jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów, by nie tylko kupowali Twoje produkty, ale wracali po więcej. Dołącz do uczestników pierwszej w Polsce konferencji na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów w eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych ekspertów z powodzeniem zastosujesz w swoim e-sklepie.
10.00 - 10:10
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
10:10 - 10:40
Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.
10:40 - 11:10
SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.
Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.
Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
11:10 - 11:40
Warsztaty co-creation – Jak angażować użytkownika w proces UX?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.
11:40 - 12:10
To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
12:30 - 13:30
10.00 - 10:10
Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.
Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.
10:10 - 10:40
Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.
10:40 - 11:10
SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.
Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.
Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
11:10 - 11:40
Warsztaty co-creation – Jak angażować użytkownika w proces UX?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.
11:40 - 12:10
To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
12:30 - 13:30
W ramach biletu otrzymujesz:
W ramach biletu otrzymujesz:
Twój udział w konferencji daje szansę na wsparcie studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Utworzyliśmy w tym celu specjalną zrzutkę, którą dodaliśmy do formularza zapisu na konferencję. Zebrane w ten sposób pieniądze w całości przeznaczamy na ten szczytny cel. Dziękujemy Ci, że jesteś z nami i realnie pomagasz naszym sąsiadom zza wschodniej granicy.
Twój udział w konferencji daje szansę na wsparcie studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Utworzyliśmy w tym celu specjalną zrzutkę, którą dodaliśmy do formularza zapisu na konferencję. Zebrane w ten sposób pieniądze w całości przeznaczamy na ten szczytny cel. Dziękujemy Ci, że jesteś z nami i realnie pomagasz naszym sąsiadom zza wschodniej granicy.
Wszystko po to, by uwolnić ich potencjał sprzedażowy. To możliwe nie tylko zebranym przez lata dobrym praktykom. Naszą firmę buduje ponad 300 ekspertów SEO, dzięki czemu gwarantujemy nie tylko stabilność prowadzonych kampanii, ale przede wszystkim zapewniamy bezpieczeństwo na każdym etapie współpracy, bo wiemy, że tego potrzebujesz.
wejść na ich strony
wyższa konwersja niż średnia rynkowa
(ponad 100%większy CTR niż średnia rynkowa)
wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google
Wszystko po to, by uwolnić ich potencjał sprzedażowy. To możliwe nie tylko zebranym przez lata dobrym praktykom. Naszą firmę buduje ponad 300 ekspertów SEO, dzięki czemu gwarantujemy nie tylko stabilność prowadzonych kampanii, ale przede wszystkim zapewniamy bezpieczeństwo na każdym etapie współpracy, bo wiemy, że tego potrzebujesz.
wejść na ich strony
wyższa konwersja niż średnia rynkowa
(ponad 100%większy CTR niż średnia rynkowa)
wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google
Natalia Żbik
Grupa iCEA
n.zbik@grupa-icea.pl
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań