BRAINS ATTACK: GO WITH THE FLOW projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce

Miejsce: WNPiD / UAM Poznań

Termin: 8 czerwca

BRAINS ATTACK:
GO WITH THE FLOW

projektowanie
doświadczeń
klientów w eCommerce

Miejsce: WNPiD / UAM Poznań

Termin: 8 czerwca

UWOLINIJ POTENCJAŁ SPRZEDAŻOWY SWOJEGO SKLEPU!

Niezależnie od tego, ile wydajesz na reklamę, to doświadczenie zakupowe klientów decyduje o Twoich zyskach. Dowiedz się jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów, by nie tylko kupowali Twoje produkty, ale wracali po więcej. Dołącz do uczestników pierwszej w Polsce konferencji na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów w eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych ekspertów z powodzeniem zastosujesz w swoim e-sklepie.

2

bloki tematyczne

8

prelegentów

4h

merytorycznych wystąpień

3h

networkingu

UWOLINIJ POTENCJAŁ SPRZEDAŻOWY SWOJEGO SKLEPU!

Niezależnie od tego, ile wydajesz na reklamę, to doświadczenie zakupowe klientów decyduje o Twoich zyskach. Dowiedz się jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów, by nie tylko kupowali Twoje produkty, ale wracali po więcej. Dołącz do uczestników pierwszej w Polsce konferencji na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów w eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych ekspertów z powodzeniem zastosujesz w swoim e-sklepie.

 

 

2
8
4h
3h

 

 

HARMONOGRAM PRELEKCJI

 

 

10.00 - 10:10

Paweł Borowik
Vice President Of Business Development, Grupa iCEA

OTWARCIE KONFERENCJI

 

 

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

O PRELEGENCIE:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Rozwiń

10:10 - 10:40

Aleksandra Kaniewska-Sęba
UAM Poznań

ZAKRES TEMATYCZNY:

Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.

O PRELEGENCIE:

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.

Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.

10:10 - 10:40

Aleksandra Kaniewska-Sęba
UAM Poznań

Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.

O PRELEGENCIE:

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.

Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.

Rozwiń

10:40 - 11:10

Michał Ziach
Grupa iCEA

ZAKRES TEMATYCZNY:

SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.

O PRELEGENCIE:

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

10:40 - 11:10

Michał Ziach
Grupa iCEA

SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.

O PRELEGENCIE:

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

Rozwiń

11:10 - 11:40

Grzegorz Młynarski
Projektant usług, strateg UX

ZAKRES TEMATYCZNY:

Warsztaty co-creation – Jak angażować użytkownika w proces UX?


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

O PRELEGENCIE:

Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.

Rozwiń

11:40 - 12:10

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w THULIUM

ZAKRES TEMATYCZNY:

To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.

O PRELEGENCIE:

Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

11:40 - 12:10

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w THULIUM

To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi - o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.

O PRELEGENCIE:

Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

Rozwiń

12:30 - 13:30

ROZWIĄZANIE PROJEKTU BRAINS ATTACK. PREZENTACJE NAJLEPSZYCH ZESPOŁÓW

12:30 - 13:30

ROZWIĄZANIE PROJEKTU BRAINS ATTACK. PREZENTACJE NAJLEPSZYCH ZESPOŁÓW

Rozwiń

 

 

HARMONOGRAM PRELEKCJI

 

 

10.00 - 10:10

Paweł Borowik
Vice President Of Business Development, Grupa iCEA

OTWARCIE KONFERENCJI

O PRELEGENCIE:

Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10  lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.

10:00 - 10:10

Paweł Borowik
Vice President Of Business Development, Grupa iCEA

OTWARCIE KONFERENCJI

O PRELEGENCIE:

Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10  lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.

Rozwiń

10:10 - 10:40

Aleksandra Kaniewska-Sęba
UAM Poznań

ZAKRES TEMATYCZNY:

Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.

O PRELEGENCIE:

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.

Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.

10:10 - 10:40

Aleksandra Kaniewska-Sęba
UAM Poznań

Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.

O PRELEGENCIE:

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.

Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.

Rozwiń

10:40 - 11:10

Michał Ziach
Grupa iCEA

ZAKRES TEMATYCZNY:

SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.

O PRELEGENCIE:

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

10:40 - 11:10

Michał Ziach
Grupa iCEA

SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.

O PRELEGENCIE:

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

Rozwiń

11:10 - 11:40

Grzegorz Młynarski
Projektant usług, strateg UX

ZAKRES TEMATYCZNY:

Warsztaty co-creation – Jak angażować użytkownika w proces UX?


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

O PRELEGENCIE:

Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.

Rozwiń

11:40 - 12:10

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w THULIUM

ZAKRES TEMATYCZNY:

To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.

O PRELEGENCIE:

Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

11:40 - 12:10

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w THULIUM

To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi - o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.

O PRELEGENCIE:

Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

Rozwiń

12:30 - 13:30

ROZWIĄZANIE PROJEKTU BRAINS ATTACK. PREZENTACJE NAJLEPSZYCH ZESPOŁÓW

12:30 - 13:30

ROZWIĄZANIE PROJEKTU BRAINS ATTACK. PREZENTACJE NAJLEPSZYCH ZESPOŁÓW

Rozwiń

ZAPISZ SIĘ NA KONFERENCJĘ BRAINS ATTACK

W ramach biletu otrzymujesz:

W ramach biletu otrzymujesz:

1

udział w 1 dniu konferencji

2

stała przerwa kawowa

3

zaproszenie na networking

4

dostęp do materiałów pokonferencyjnych

1

udział w 1 dniu konferencji​

2

stała przerwa kawowa​

3

zaproszenie na networking

4

dostęp do materiałów pokonferencyjnych

 

 

Twój udział w konferencji daje szansę na wsparcie studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Utworzyliśmy w tym celu specjalną zrzutkę, którą dodaliśmy do formularza zapisu na konferencję. Zebrane w ten sposób pieniądze w całości przeznaczamy na ten szczytny cel. Dziękujemy Ci, że jesteś z nami i realnie pomagasz naszym sąsiadom zza wschodniej granicy.

 

 

Twój udział w konferencji daje szansę na wsparcie studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Utworzyliśmy w tym celu specjalną zrzutkę, którą dodaliśmy do formularza zapisu na konferencję. Zebrane w ten sposób pieniądze w całości przeznaczamy na ten szczytny cel. Dziękujemy Ci, że jesteś z nami i realnie pomagasz naszym sąsiadom zza wschodniej granicy.

Jesteśmy globalną agencją SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. W codziennej pracy stawiamy na biznesowe podejście biznesowe do witryn naszych klientów.

Wszystko po to, by uwolnić ich potencjał sprzedażowy. To możliwe nie tylko zebranym przez lata dobrym praktykom. Naszą firmę buduje ponad 300 ekspertów SEO, dzięki czemu gwarantujemy nie tylko stabilność prowadzonych kampanii, ale przede wszystkim zapewniamy bezpieczeństwo na każdym etapie współpracy, bo wiemy, że tego potrzebujesz.

250 mln

30%

4,5% CTR

5 mld

wejść na ich strony

wyższa konwersja niż średnia rynkowa

(ponad 100%większy CTR niż średnia rynkowa)

wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google

Jesteśmy globalną agencją SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. W codziennej pracy stawiamy na biznesowe podejście biznesowe do witryn naszych klientów.

Wszystko po to, by uwolnić ich potencjał sprzedażowy. To możliwe nie tylko zebranym przez lata dobrym praktykom. Naszą firmę buduje ponad 300 ekspertów SEO, dzięki czemu gwarantujemy nie tylko stabilność prowadzonych kampanii, ale przede wszystkim zapewniamy bezpieczeństwo na każdym etapie współpracy, bo wiemy, że tego potrzebujesz.

250 mln

wejść na ich strony

30%

wyższa konwersja niż średnia rynkowa

4,5% CTR

(ponad 100%większy CTR niż średnia rynkowa)

5 mld

wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google

 

 

PARTNERZY

 

 

 

 

PATRONI MEDIALNI

 

 

 

 

WSPÓŁORGANIZATOR

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
Z KONFERENCJĄ BRAINS ATTACK

Natalia Żbik

Grupa iCEA

n.zbik@grupa-icea.pl

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
Z KONFERENCJĄ BRAINS ATTACK

Natalia Żbik
Grupa iCEA

n.zbik@grupa-icea.pl

ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań