BRAINS ATTACK: GO WITH THE FLOW projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce

Miejsce: WNPiD / UAM Poznań

Termin: 8 czerwca

BRAINS ATTACK:
GO WITH THE FLOW

projektowanie
doświadczeń
klientów w eCommerce

Miejsce: WNPiD / UAM Poznań

Termin: 8 czerwca

UWOLINIJ POTENCJAŁ SPRZEDAŻOWY SWOJEGO SKLEPU!

Niezależnie od tego, ile wydajesz na reklamę, to doświadczenie zakupowe klientów decyduje o Twoich zyskach. Dowiedz się jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów, by nie tylko kupowali Twoje produkty, ale wracali po więcej. Dołącz do uczestników pierwszej w Polsce konferencji na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów w eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych ekspertów z powodzeniem zastosujesz w swoim e-sklepie.

2

bloki tematyczne

8

prelegentów

4h

merytorycznych wystąpień

UWOLINIJ POTENCJAŁ SPRZEDAŻOWY SWOJEGO SKLEPU!

Niezależnie od tego, ile wydajesz na reklamę, to doświadczenie zakupowe klientów decyduje o Twoich zyskach. Dowiedz się jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów, by nie tylko kupowali Twoje produkty, ale wracali po więcej. Dołącz do uczestników pierwszej w Polsce konferencji na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów w eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych ekspertów z powodzeniem zastosujesz w swoim e-sklepie.

 

 

2
8
4h

 

 

HARMONOGRAM PRELEKCJI

 

 

10.00 - 10:10

Paweł Borowik
Vice President Of Business Development, Grupa iCEA

OTWARCIE KONFERENCJI

O PRELEGENCIE:

Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10  lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.

10:00 - 10:10

Paweł Borowik
Vice President Of Business Development, Grupa iCEA

OTWARCIE KONFERENCJI

O PRELEGENCIE:

Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10  lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.

Rozwiń

10:10 - 10:40

Aleksandra Kaniewska-Sęba
UAM Poznań

ZAKRES TEMATYCZNY:

Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.

O PRELEGENCIE:

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.

Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.

10:10 - 10:40

Aleksandra Kaniewska-Sęba
UAM Poznań

Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.

O PRELEGENCIE:

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.

Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.

Rozwiń

10:40 - 11:10

Michał Ziach
Grupa iCEA

ZAKRES TEMATYCZNY:

SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.

O PRELEGENCIE:

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

10:40 - 11:10

Michał Ziach
Grupa iCEA

SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.

O PRELEGENCIE:

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

Rozwiń

14:30 - 15:00

Grzegorz Młynarski
s360, Projektant usług, strateg UX

ZAKRES TEMATYCZNY:

O warsztatach co-creation – jak angażować użytkownika w proces UX?

O PRELEGENCIE:

Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.

14:30 - 15:00

Grzegorz Młynarski
s360, Projektant usług, strateg UX

O warsztatach co-creation – jak angażować użytkownika w proces UX?

O PRELEGENCIE:

Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.

Rozwiń

11:40 - 12:10

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w THULIUM

ZAKRES TEMATYCZNY:

To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.

O PRELEGENCIE:

Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

11:40 - 12:10

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w THULIUM

To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi - o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.

O PRELEGENCIE:

Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

Rozwiń

12:10 - 12:30

PRZERWA

12:10 - 12:30

PRZERWA

Rozwiń

12:30 - 13:30

ROZWIĄZANIE PROJEKTU BRAINS ATTACK. PREZENTACJE NAJLEPSZYCH ZESPOŁÓW

12:30 - 13:30

ROZWIĄZANIE PROJEKTU BRAINS ATTACK. PREZENTACJE NAJLEPSZYCH ZESPOŁÓW

Rozwiń

14:00 - 14:30

Wojciech Jażdżewski

LOU

ZAKRES TEMATYCZNY:

7 Grzechów głównych eCommerce – czyli gdzie uciekają Twoje pieniądze?

O PRELEGENCIE:

Dyrektor Zarządzający w Lou Women’s Fashion. W eCommerce od ponad 6 lat. Zdobywał doświadczenie w pracy z takimi markami jak Vistula/Wólczanka, NewBalance czy Renee. Od 2019 roku związany z Lou, gdzie zajmuje się szeroko pojętym skalowaniem biznesu. 

14:00 - 14:30

Wojciech Jażdżewski

LOU

7 Grzechów głównych eCommerce - czyli gdzie uciekają Twoje pieniądze?

O PRELEGENCIE:

Dyrektor Zarządzający w Lou Women’s Fashion. W eCommerce od ponad 6 lat. Zdobywał doświadczenie w pracy z takimi markami jak Vistula/Wólczanka, NewBalance czy Renee. Od 2019 roku związany z Lou, gdzie zajmuje się szeroko pojętym skalowaniem biznesu. 

Rozwiń

11:10 - 11:40

Miłosz Jarosiewicz

Mała Szklarnia

ZAKRES TEMATYCZNY:

Dlaczego odradzanie klientom zakupów się opłaca?  Bądź prawdziwym ekspertem na drodze sprzedażowego doradztwa, a ludzie z uśmiechem będą wspominali Twoją markę.

O PRELEGENCIE:

Założyciel sklepu z roślinami Mała Szklarnia z ~1,5 mln obrotu w pierwszym roku działania. Marketingowiec skupiony na B2C w eCommerce. Fan technologii i holistycznego rozwoju.

11:10 - 11:40

Miłosz Jarosiewicz

Mała Szklarnia

Dlaczego odradzanie klientom zakupów się opłaca? Bądź prawdziwym ekspertem na drodze sprzedażowego doradztwa, a ludzie z uśmiechem będą wspominali Twoją markę.

O PRELEGENCIE:

Założyciel sklepu z roślinami Mała Szklarnia z ~1,5 mln obrotu w pierwszym roku działania. Marketingowiec skupiony na B2C w eCommerce. Fan technologii i holistycznego rozwoju.

Rozwiń

15:00 - 15:30

Rafał Słoma

Selesto

ZAKRES TEMATYCZNY:

Jak zbudować biznes e commerce, aby ktoś zdecydował się wydać swoje pieniądze i zakupić oferowany produkt.

O PRELEGENCIE:

Jeden ze wspólników platformy e-commerce Selesto, w której posiada tytuł Business Development Managera. Z branżą e-commerce związany od ponad 10 lat a z doświadczenia Analityk, Projektant i Architekt systemowy. Zaprojektował i zbudował z różnymi zespołami około 200 aplikacji dla największych polskich i międzynarodowych korporacji. Od prawie 5 lat zaangażowany w rozwój Selesto od strony technologicznej, a od ponad roku od strony biznesowej, PR oraz kontaktem z Partnerami i Klientami.
 

15:00 - 15:30

Rafał Słoma

Selesto

Jak zbudować biznes e commerce, aby ktoś zdecydował się wydać swoje pieniądze i zakupić oferowany produkt.

O PRELEGENCIE:

Jeden ze wspólników platformy e-commerce Selesto, w której posiada tytuł Business Development Managera. Z branżą e-commerce związany od ponad 10 lat a z doświadczenia Analityk, Projektant i Architekt systemowy. Zaprojektował i zbudował z różnymi zespołami około 200 aplikacji dla największych polskich i międzynarodowych korporacji. Od prawie 5 lat zaangażowany w rozwój Selesto od strony technologicznej, a od ponad roku od strony biznesowej, PR oraz kontaktem z Partnerami i Klientami.
 
Rozwiń

15:30 - 16:00

Paweł Mielczarek
vSprint

ZAKRES TEMATYCZNY:

Sposobem, czyli jak zrobić Wielkie WOW za niewiele ka$y.

O PRELEGENCIE:

Entuzjasta sprzedaży na Allegro. Praktyk, który sprawnie porusza się w środowisku marketplace połączonym z własnym sklepem internetowym. Wspiera firmy w zwiększeniu zysków oraz usprawnianiu procesów sprzedażowych. Mnogość projektów, w których uczestniczy jest najlepszą wizytówką Pawła: dyrektor e-commerce w CosmoGroup (NeoNail.pl, Mylaq.pl, NEOMakeUp.com), CEO w vSprint.pl oraz prelegent na branżowych eventach ( I love e-commerce, Golden Marketing Conference, Traffic Day). Często można go spotkać również na bieżni lub leśnych ścieżkach biegowych wsłuchanego w podcasty lub ebooki biznesowe.

15:30 - 16:00

Paweł Mielczarek

vSprint

 

Sposobem, czyli jak zrobić Wielkie WOW za niewiele ka$y.

O PRELEGENCIE:

Entuzjasta sprzedaży na Allegro. Praktyk, który sprawnie porusza się w środowisku marketplace połączonym z własnym sklepem internetowym. Wspiera firmy w zwiększeniu zysków oraz usprawnianiu procesów sprzedażowych. Mnogość projektów, w których uczestniczy jest najlepszą wizytówką Pawła: dyrektor e-commerce w CosmoGroup (NeoNail.pl, Mylaq.pl, NEOMakeUp.com), CEO w vSprint.pl oraz prelegent na branżowych eventach ( I love e-commerce, Golden Marketing Conference, Traffic Day). Często można go spotkać również na bieżni lub leśnych ścieżkach biegowych wsłuchanego w podcasty lub ebooki biznesowe.

Rozwiń

16:10 - 16:20

Ogłoszenie zwycięzców Brains Attack, zakończenie konferencji.

16:10 - 16:20

Ogłoszenie zwycięzców Brains Attack, zakończenie konferencji.

Rozwiń

 

 

HARMONOGRAM PRELEKCJI

 

 

10.00 - 10:10

Paweł Borowik
Vice President Of Business Development, Grupa iCEA

OTWARCIE KONFERENCJI

O PRELEGENCIE:

Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10  lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.

10:00 - 10:10

Paweł Borowik
Vice President Of Business Development, Grupa iCEA

OTWARCIE KONFERENCJI

O PRELEGENCIE:

Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10  lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.

Rozwiń

10:10 - 10:40

Aleksandra Kaniewska-Sęba
UAM Poznań

ZAKRES TEMATYCZNY:

Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.

O PRELEGENCIE:

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.

Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.

10:10 - 10:40

Aleksandra Kaniewska-Sęba
UAM Poznań

Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.

O PRELEGENCIE:

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.

Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.

Rozwiń

10:40 - 11:10

Michał Ziach
Grupa iCEA

ZAKRES TEMATYCZNY:

SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.

O PRELEGENCIE:

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

10:40 - 11:10

Michał Ziach
Grupa iCEA

SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.

O PRELEGENCIE:

Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.

Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.

Rozwiń

14:30 - 15:00

Grzegorz Młynarski
s360, Projektant usług, strateg UX

ZAKRES TEMATYCZNY:

O warsztatach co-creation – jak angażować użytkownika w proces UX?

O PRELEGENCIE:

Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.

14:30 - 15:00

Grzegorz Młynarski
s360, Projektant usług, strateg UX

O warsztatach co-creation – jak angażować użytkownika w proces UX?

O PRELEGENCIE:

Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.

Rozwiń

11:40 - 12:10

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w THULIUM

ZAKRES TEMATYCZNY:

To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.

O PRELEGENCIE:

Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

11:40 - 12:10

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w THULIUM

To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi - o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.

O PRELEGENCIE:

Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.

Rozwiń

12:10 - 12:30

PRZERWA

12:10 - 12:30

PRZERWA

Rozwiń

12:30 - 13:30

ROZWIĄZANIE PROJEKTU BRAINS ATTACK. PREZENTACJE NAJLEPSZYCH ZESPOŁÓW

12:30 - 13:30

ROZWIĄZANIE PROJEKTU BRAINS ATTACK. PREZENTACJE NAJLEPSZYCH ZESPOŁÓW

Rozwiń

13:30 - 14:00

PRZERWA

13:30 - 14:00

PRZERWA

Rozwiń

14:00 - 14:30

Wojciech Jażdżewski

LOU

ZAKRES TEMATYCZNY:

7 Grzechów głównych eCommerce – czyli gdzie uciekają Twoje pieniądze?

O PRELEGENCIE:

Dyrektor Zarządzający w Lou Women’s Fashion. W eCommerce od ponad 6 lat. Zdobywał doświadczenie w pracy z takimi markami jak Vistula/Wólczanka, NewBalance czy Renee. Od 2019 roku związany z Lou, gdzie zajmuje się szeroko pojętym skalowaniem biznesu. 

14:00 - 14:30

Wojciech Jażdżewski

LOU

7 Grzechów głównych eCommerce - czyli gdzie uciekają Twoje pieniądze?

O PRELEGENCIE:

Dyrektor Zarządzający w Lou Women’s Fashion. W eCommerce od ponad 6 lat. Zdobywał doświadczenie w pracy z takimi markami jak Vistula/Wólczanka, NewBalance czy Renee. Od 2019 roku związany z Lou, gdzie zajmuje się szeroko pojętym skalowaniem biznesu. 

Rozwiń

11:10 - 11:40

Miłosz Jarosiewicz

Mała Szklarnia

ZAKRES TEMATYCZNY:

Dlaczego odradzanie klientom zakupów się opłaca?  Bądź prawdziwym ekspertem na drodze sprzedażowego doradztwa, a ludzie z uśmiechem będą wspominali Twoją markę.

O PRELEGENCIE:

Założyciel sklepu z roślinami Mała Szklarnia z ~1,5 mln obrotu w pierwszym roku działania. Marketingowiec skupiony na B2C w eCommerce. Fan technologii i holistycznego rozwoju.

11:10 - 11:40

Miłosz Jarosiewicz

Mała Szklarnia

Dlaczego odradzanie klientom zakupów się opłaca? Bądź prawdziwym ekspertem na drodze sprzedażowego doradztwa, a ludzie z uśmiechem będą wspominali Twoją markę.