Miejsce: WNPiD / UAM Poznań
Termin: 8 czerwca
Miejsce: WNPiD / UAM Poznań
Termin: 8 czerwca
Niezależnie od tego, ile wydajesz na reklamę, to doświadczenie zakupowe klientów decyduje o Twoich zyskach. Dowiedz się jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów, by nie tylko kupowali Twoje produkty, ale wracali po więcej. Dołącz do uczestników pierwszej w Polsce konferencji na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów w eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych ekspertów z powodzeniem zastosujesz w swoim e-sklepie.
Niezależnie od tego, ile wydajesz na reklamę, to doświadczenie zakupowe klientów decyduje o Twoich zyskach. Dowiedz się jak przewidywać i projektować zachowania swoich klientów, by nie tylko kupowali Twoje produkty, ale wracali po więcej. Dołącz do uczestników pierwszej w Polsce konferencji na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów w eCommerce. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych ekspertów z powodzeniem zastosujesz w swoim e-sklepie.
10.00 - 10:10
Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.
Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.
10:10 - 10:40
Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.
10:40 - 11:10
SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.
Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.
Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
14:30 - 15:00
O warsztatach co-creation – jak angażować użytkownika w proces UX?
Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.
Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.
11:40 - 12:10
To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
12:10 - 12:30
12:30 - 13:30
14:00 - 14:30
Wojciech Jażdżewski
LOU
7 Grzechów głównych eCommerce – czyli gdzie uciekają Twoje pieniądze?
Dyrektor Zarządzający w Lou Women’s Fashion. W eCommerce od ponad 6 lat. Zdobywał doświadczenie w pracy z takimi markami jak Vistula/Wólczanka, NewBalance czy Renee. Od 2019 roku związany z Lou, gdzie zajmuje się szeroko pojętym skalowaniem biznesu.
Wojciech Jażdżewski
LOU
Dyrektor Zarządzający w Lou Women’s Fashion. W eCommerce od ponad 6 lat. Zdobywał doświadczenie w pracy z takimi markami jak Vistula/Wólczanka, NewBalance czy Renee. Od 2019 roku związany z Lou, gdzie zajmuje się szeroko pojętym skalowaniem biznesu.
11:10 - 11:40
Miłosz Jarosiewicz
Mała Szklarnia
Dlaczego odradzanie klientom zakupów się opłaca? Bądź prawdziwym ekspertem na drodze sprzedażowego doradztwa, a ludzie z uśmiechem będą wspominali Twoją markę.
Założyciel sklepu z roślinami Mała Szklarnia z ~1,5 mln obrotu w pierwszym roku działania. Marketingowiec skupiony na B2C w eCommerce. Fan technologii i holistycznego rozwoju.
Miłosz Jarosiewicz
Mała Szklarnia
Założyciel sklepu z roślinami Mała Szklarnia z ~1,5 mln obrotu w pierwszym roku działania. Marketingowiec skupiony na B2C w eCommerce. Fan technologii i holistycznego rozwoju.
15:00 - 15:30
Rafał Słoma
SelestoJak zbudować biznes e commerce, aby ktoś zdecydował się wydać swoje pieniądze i zakupić oferowany produkt.
Rafał Słoma
Selesto15:30 - 16:00
Sposobem, czyli jak zrobić Wielkie WOW za niewiele ka$y.
Entuzjasta sprzedaży na Allegro. Praktyk, który sprawnie porusza się w środowisku marketplace połączonym z własnym sklepem internetowym. Wspiera firmy w zwiększeniu zysków oraz usprawnianiu procesów sprzedażowych. Mnogość projektów, w których uczestniczy jest najlepszą wizytówką Pawła: dyrektor e-commerce w CosmoGroup (NeoNail.pl, Mylaq.pl, NEOMakeUp.com), CEO w vSprint.pl oraz prelegent na branżowych eventach ( I love e-commerce, Golden Marketing Conference, Traffic Day). Często można go spotkać również na bieżni lub leśnych ścieżkach biegowych wsłuchanego w podcasty lub ebooki biznesowe.
Paweł Mielczarek
vSprint
Entuzjasta sprzedaży na Allegro. Praktyk, który sprawnie porusza się w środowisku marketplace połączonym z własnym sklepem internetowym. Wspiera firmy w zwiększeniu zysków oraz usprawnianiu procesów sprzedażowych. Mnogość projektów, w których uczestniczy jest najlepszą wizytówką Pawła: dyrektor e-commerce w CosmoGroup (NeoNail.pl, Mylaq.pl, NEOMakeUp.com), CEO w vSprint.pl oraz prelegent na branżowych eventach ( I love e-commerce, Golden Marketing Conference, Traffic Day). Często można go spotkać również na bieżni lub leśnych ścieżkach biegowych wsłuchanego w podcasty lub ebooki biznesowe.
16:10 - 16:20
10.00 - 10:10
Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.
Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO.
10:10 - 10:40
Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personaization-privacy paradox.
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.
Doktor habilitowany w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie pracuje na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Autorka i współautorka publikacji dotyczących komunikacji marketingowej oraz badań i analiz marketingowych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z marketingu. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie analiz rynku i badań marketingowych oraz zarządzania marką i komunikacją marketingową.
10:40 - 11:10
SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce.
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.
Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
Z wykształcenia informatyk. Dobrze czuje się w tematach technicznych i analitycznych. Lubi opierać wnioski o twarde dane, ale jednocześnie lubi rozmawiać.
Po kilku latach w branży wciąż z ciekawością szuka odpowiedzi na niejedno pytanie. Stara się mówić coś więcej niż “to zależy” i wnosić wartość dodaną – do promowanych serwisów, do firmy, do zespołu. Wolne chwile spędza przy podcastach.
14:30 - 15:00
O warsztatach co-creation – jak angażować użytkownika w proces UX?
Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.
Na co dzień zarządza butikiem badawczo-projektowym s360 – service thinking. Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Pracował m.in. dla takich marki jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Wspiera firmy w obszarze budowania strategii zaangażowania i pozytywnego doświadczenia użytkownika. Wykłada na SGH, SWPS i ASP. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii, Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.
11:40 - 12:10
To że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka.
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
12:10 - 12:30
12:30 - 13:30
13:30 - 14:00
14:00 - 14:30
Wojciech Jażdżewski
LOU
7 Grzechów głównych eCommerce – czyli gdzie uciekają Twoje pieniądze?
Dyrektor Zarządzający w Lou Women’s Fashion. W eCommerce od ponad 6 lat. Zdobywał doświadczenie w pracy z takimi markami jak Vistula/Wólczanka, NewBalance czy Renee. Od 2019 roku związany z Lou, gdzie zajmuje się szeroko pojętym skalowaniem biznesu.
Wojciech Jażdżewski
LOU
Dyrektor Zarządzający w Lou Women’s Fashion. W eCommerce od ponad 6 lat. Zdobywał doświadczenie w pracy z takimi markami jak Vistula/Wólczanka, NewBalance czy Renee. Od 2019 roku związany z Lou, gdzie zajmuje się szeroko pojętym skalowaniem biznesu.
11:10 - 11:40
Miłosz Jarosiewicz
Mała Szklarnia
Dlaczego odradzanie klientom zakupów się opłaca? Bądź prawdziwym ekspertem na drodze sprzedażowego doradztwa, a ludzie z uśmiechem będą wspominali Twoją markę.
Założyciel sklepu z roślinami Mała Szklarnia z ~1,5 mln obrotu w pierwszym roku działania. Marketingowiec skupiony na B2C w eCommerce. Fan technologii i holistycznego rozwoju.
Miłosz Jarosiewicz
Mała Szklarnia